خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شیرآلات زینو

گروه تولیدی شیرآلات بهداشتی زینو، داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره در تلاش است تا حقوق مصرف کننده را رعایت نمایند.
در این راستان زینو کلیه محصولات خود را تا 7 سال گارانتی می نماید. تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات شرکت اقدام نماید.
با خدمات پس از فروش زینو، آسوده خیال محصولات این شرکت را انتخاب نمایید.
برای برقراری ارتباط با همکاران ما در شیرآلات زینو از طریق ایمیل zinotaps@gmail.com شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

استفاده از خدمات پس از فروش چه شرایطی دارد

>>>>اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
-اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت کالا، به شرکت زینو اطلاع داده شود.
-اشکال های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش، که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود.)

>>>>اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات شرکت مغایرت داشته باشد:
-وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به شرکت از طریق تلفن 09191990590 ، ایمیل و یا شبکه های مجازی اطلاع داده شود.
-اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
-درصورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

>>>>اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
-آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به شرکت اطلاع داده شود.
-با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. و شرکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می کند.

دیدگاه ها