خرید شیرآلات از فروشگاه شیرآلات یا تولید کننده

فروشگاه شیرآلات

خرید شیرآلات از فروشگاه شیرآلات که خود تولید کننده باشد یا واسطه فروش برای ما مهم است. شرکت ها و برندهای بسیاری داریم که ظاهرا شیرآلات بهداشتی تولید می کنند. در زیر لیستی از این برندها را ملاحظه می نمایید:

 

همانطور که ملاحظه می کنید بیشتر از 250 برند در کشور ما به نظر می آید تولید کننده شیرآلات هستند. اما در واقع بسیاری از این برندها تولید کننده  نیستند. یعنی چرخه کامل تولید به دست خود شرکت ها انجام نمیشود. در واقع اصلی ترین قسمت تولید شیرآلات که ریخته گری و آبکاری است توسط کارخانه های ریخته گری انجام می شود.

شرکت های برندهای شیرآلات قطعات اولیه را سفارش می دهند و کارخانه های ریخته گری برای آنها این شیرآلات را بر اساس مدل، رنگ و متریال اولیه مورد نظر می سازند. و بیشتر از اینکه نام آنها تولید کننده باشد فروشنده هستند و دارای فروشگاه شیرآلات می باشند. حتی برندهای مطرحی مثل اخوان، بیمکث و کن نیز شیرآلات بهداشتی به اسم خود دارند.  پس فروش شیرآلات بهداشتی بسیار متنوع است. و مشتری در اکثر مواقع با فروشگاه شیرآلات سروکار دارد.

 

خرید از فروشگاه شیرآلات بهداشتی زینو

در نهایت مشتری به این قضیه توجهی ندارد . و همینکه یک شیر بهداشتی استاندارهای لازم را داشته باشد کافی است. در بین این تنوع بالا از برندهای شیرآلات بهداشتی، شیرآلات بهداشتی زینو  به عنوان تولید کننده و فروش شیرآلات بهداشتی، تمام استانداردهای لازم از طرف اداره استاندارد را رعایت کرده است. شما می توانید در  سایت شیرآلات  زینو با اطمینان خاطر شیر بهداشتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. و با گارانتی 7 ساله خرید نمایید.

برخلاف بسیاری از شرکت ها که قیمت ها را در سایت خود درج نمی کنند. زینو قیمت شیرآلات را در سایت خود نمایش می دهد.  و مشتریان محترمی که به دنبال خرید هستند، می توانند از قیمت شیرآلات اهرمی ارزان در سایت زینو مطلع شوند.

قیمت شیرآلات بهداشتی زینو

قیمت شیرآلات بهداشتی با توجه به متریال به کار رفته ، مقدار آبکاری استفاده شده در یک شیر بهداشتی متفاوت است. اکثریت خریداران به دنبال شیر ارزان تر هستند. پس می توان گفت برای خرید شیرآلات اهرمی ارزان، باید به دنبال شیرآلاتی باشیم که  متریال و ساختار ساده تری دارند. زیرا مواد اولیه کمتری مصرف می کنند. زمان کمتری برای ساخت یک شیر بهداشتی ساده گذاشته می شود . و همچنین کیفیت ضعیف تری دارند. و از نظر وزنی هم سبک تر از شیرآلات گران قیمت هستند. در فروشگاه آنلاین زینو می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از ارزان ترین شیر اهرمی تا شیرآلات اهرمی گرانتر را تهیه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *